fluffmonster.blogg.se/jagkanjagvill

Följ mina dagar med träning & hälsa.

Två varv

Publicerad 2013-11-18 18:46:44 i Allmänt,

Visst kan man säga att jag inte tränar fullt upp, men jag har ändå helt godkända ursäkter och jag försöker göra det bästa av sitationen. På fredag har jag läkartid för att prata mer om mina knän.

Tills dess.. som typ idag så blev det två varv i stora motionsspåret med benvikter, aka 1,5kg/ben. Ikväll blir det lyfta hantlar igen, varannan dag you know. Hell Yeah!
 
Jag försöker göra något, försöker du?
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Veronica Eriksson

Publicerad 2013-11-18 21:55:20

Gud så duktigt! Bra jobbat! Att försöka är bättre än ingenting :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-11-20 23:20:57

All träning är bättre än ingen. Kämpa på så hoppas vi på framgång i knähistorien.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffmonster

Här i bloggen kommer ni få läsa om min träning, måltider, mål, hälsa, dieter, detox....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela