fluffmonster.blogg.se/jagkanjagvill

Följ mina dagar med träning & hälsa.

Knäskydd

Publicerad 2013-10-14 20:30:39 i Allmänt,

Jag hade tänkt investera i B.o.t-skydd men dem kostar som sagt en rejäl slant. Så nu köpte jag en enklare variant som fungerar som knästöd. 

Har haft och har liknade sen innan men ville ha något slappare variant då det andra sitter så hårt och svårt att användas en hel dag. 

Mina knän är tyvärr inget bättre och från förra året så har jag haft riktigt mycket problem med dem.. Tyvärr vet man inte varför jag får problem i knälederna. :-/




Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-10-21 23:44:49

Hoppas de hjälper bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffmonster

Här i bloggen kommer ni få läsa om min träning, måltider, mål, hälsa, dieter, detox....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela