fluffmonster.blogg.se/jagkanjagvill

Följ mina dagar med träning & hälsa.

Ätardag igen

Publicerad 2013-08-27 09:01:51 i Allmänt,

Precis som en läsare kommenterade i bloggen igår så var även jag hungrig igår och ändå om jag hade en massa kalorier kvar att förbruka så var jag absolut inte sugen på någon kesella, soppa eller frukt. Utan jag var såååå sugen på fylld paprika, köttfärs, kyckling.. Min kropp ville ha något helt annat. Men det löste sig med en enkel macka som jag lyckades pricka rätt med.
 
Idag brukar jag köra fasta dag #2 men jag har valt att börja sprida ut dem, då jag blir så seg annars dag 2 och får lätt huvudvärk. Eftersom jag motionerar en hel del så blir jag lite begränsad att motionera under dessa dagar och då tycker jag att det känns bättre att sprida ut dem. Så idag är det ätardag igen och imorgon kör vi på fastan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffmonster

Här i bloggen kommer ni få läsa om min träning, måltider, mål, hälsa, dieter, detox....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela