fluffmonster.blogg.se/jagkanjagvill

Följ mina dagar med träning & hälsa.

Två dagar avklarade igen!

Publicerad 2013-08-21 09:05:13 i Allmänt,

Phu, dagarna med fasta är avklarade igen. Men igår blev jag helt sänkt. Jag motionerade alldeles för mycket och drack för lite vatten, så jag blev tvungen att sova en stund på dagen. Den underbara solen gav mig solsting och att motionera med ytterst lite mat i magen gjorde att orken försvann fort också. Inget jag rekommenderar alltså. ;-)
 
Jag gick totalt 1,2mil + 6km = 1,8mil igår

Det känns faktiskt lite i benen idag ;-)
Men jag gick och la mig tidigt igår för att ladda upp krafterna och så startade jag denna dag med att dricka en resorb (vätskeersättning) innan frukost.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-08-21 22:24:45

Är det ok med två dagar på rad? Trodde de skulle vara mellanrum. Fast all fasta är bra fasta. Kanske att du har mer energi om du lägger någon dag imellan? :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffmonster

Här i bloggen kommer ni få läsa om min träning, måltider, mål, hälsa, dieter, detox....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela