fluffmonster.blogg.se/jagkanjagvill

Följ mina dagar med träning & hälsa.

Äntligen var knäna redo

Publicerad 2013-09-16 17:14:02 i Allmänt,

Här var det lite glest på inlägg men för det har träningen ändå funnits där. Jag har tränat lite styrka varannan dag och idag så testade jag knäna samt benhinnorna på en 40minuters joggning.  

Jag var rädd att knäna skulle börja värka eller att det skulle brännas i benhinnorna, men till min glädje så gick det jättebra och jag orkade kämpa igenom hela turen utan paus. Yes. Ett delmål avklarat.

Nu pustar jag ut på stentrappan. Härligt heter känslan efter att ha fått svettats lite. :-)




Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-09-16 19:58:41

Heja heja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffmonster

Här i bloggen kommer ni få läsa om min träning, måltider, mål, hälsa, dieter, detox....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela